2014. ápr. 9.

Itt jártam. Mit láttam?

Bár idén talán nagyobb volt az érdeklődés, az Otthon Design kiállítás hozta a szokott formáját. Mutatok is nektek egy-két képet azokról az érdekességekről, melyek nekem is tetszettek:

Például a Promiz Design csodaszép üvegcsempéi,




a Countryland Kft. fenyőbútorai,

az SMEG retro stílusú háztartási gépei,




az Antik Centrum szépséges burkolatai,





a kortárs magyar dizájnerek kiállítása,

a Farrow & Ball standjának berendezése,

az életnagyságú fürdőszoba berendezős "játék",

és az Endrédi Design standja, mely idén elnyerte a kiállítás "Legszebb stand" megtisztelő címét.




A Construmára áttérve pedig egy szuper érdekes kiállítást volt szerencsém megtekinteni, mely a magyar lakóházakról szól a falusi környezettől a házgyári lakótelepen át a sátortetős kockaházig.

A kiállítás anyagát itt érhetitek el. Szerintem érdemes megnézni.

Az egész napi rohangálás után pedig édes a pihenés.... :) Ott jártam, ezt láttam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése