2013. dec. 8.

Idei első hó

Na jó a második, de ez az első, ami meg is maradt egy napig. Legalábbis itt minálunk. A hó jó, a hó szép. Nagyon szeretem. Gyerek korom óta varázslatos jelenségként tekintek rá, imádom a hideg, fémes illatát, a lehulló pelyhek puha vatta hangját, a csillámosan szikrázó fehér színét.
Úgy tartja a mondás, hogy az első hóban meg kell mosakodni és akkor szépek maradunk. Ezt a rituálét pedig egyik évben sem hagynám ki :) Mivel a hó általában hirtelen jött lehűléssel is együtt jár, így inkább nem én mentem ki kora reggel a kertbe, hanem a hó "jött" be. Bizony bizony, ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.


Gyúrtam a finom hóból egy nagy labdacsot és áttörölgettem vele az arcomat, nyakamat és a dekoltázsomat.


Aztán majd jövőre meglátjuk milyen hatásfokkal működik ez a csodaszer :)
Mindenesetre kihasználtuk a hirtelen jött havazást és nem csak szépültünk általa, hanem szórakoztunk is. Volt szokásos hóangyalkázás, hóban kutyákkal hentergés, hócsata és az elmaradhatatlan hóember építés. 
Kicsi is, amorf is, de a miénk :)

a répaorrnak sajnos igen hamar lába kélt (valószínűleg vegakutya effektus :))

Nálatok is meghozta a Mikulás a havazást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése