2013. aug. 30.

Színek, szobák, szemtorna 3. rész, a leányszoba

A lányszoba kialakításánál három fő irányvonalat határoztam meg. Extravagáns tapéta, fehér lambéria, habos-babos textilek. S hogy mik voltak az inspirációk? Ezekből a képekből láthatjátok.








A tapéta szerelem volt első látásra a Be Happy kollekciójából.



A felsőből a pillangósat, az alsóból a farkasfog mintásat választottam. 2/3 - 1/3 arányban kerültek fel a falra. A kétféle tapéta találkozásához már túlzásnak tartottam volna a bordűrt (tulajdonképpen nem is igazán vagyok nagy bordűr rajongó), így elválasztónak díszlécet tettünk fel, melyet felhelyezése előtt fehérre festettem (és amely a jelenlegi képeken még nem látszik).

Egyelőre csak egy-két fázisképet mutatok, mert teljesen meghalt a fényképezőm, így a friss fotó készítés még néhány napot várat magára. De remélem utána annál szebb képekkel nyűgözhetlek le benneteket! :)

A kezdetek kezdete...

és a folytatás...

Itt még mindig nem volt az igazi. 


Ekkor kértem meg Gyulát, a burkoló (festő és mindenes) barátunkat, hogy legyen kedves és kenje le fehérre a bontott tégla falat is. Semmi extra előkészületet nem igényelt a mutatvány, csupán latex falfestéket kellett vennem hozzá. És Gyula már kente is...


A különbséget pedig zongorázni lehetne.

Szeretem, ahogy a napfény megcsillan a gyöngyházfényben játszó pillangókon. Annyira vidám és csajos hangulatot teremt maga körül. Főleg az intenzív tapéta hatás a sok fehérrel ellensúlyozva. Igazán csinos lányszoba lett/lesz.



Hamarosan jövök a legújabb képekkel. Addig is nézzétek meg a Színek, szobák, szemtorna sorozat 1. részét amely a házikó színének megálmodásáról szól, vagy a 2. részt amely a fiúszoba színvilágát taglalja.  

2 megjegyzés:

  1. Szandra, ha a lambéria már pácolt milyen festékkel kenhetjük át fehérre? A végeredményt a lányszobánál (is) kíváncsian várom!

    VálaszTörlés
  2. Szia, ne haragudj egyszerűen elfelejtettem Neked válaszolni :(
    A lambériát mindenképpen csiszoljátok vissza és alapszíntől függően vagy speciális páccal (mi osmo felületkezelő anyagot használtunk az egész házhoz) vagy ha másként nem, akkor zománcfestékkel, de ebben az esetben nem látszik majd át a fa természetes erezete. Kérdés, hogy előtte milyen színre volt pácolva eredetileg a lambériátok.

    VálaszTörlés