2013. máj. 16.

Macskalányoknak szeretettel...

Imádom a különböző sziluetteket. A lányom meg imádja a macskákat. Ráadásul találtam itthon egy csomag textil fóliát, amit még évekkel ezelőtt vettem a hobbi boltban. Ötvöztem is gyorsan a vágyakat a lehetőséggel, így készítettem egy igazi csajos, cicás, vintage hangulatú, egyedi ujjatlan felsőrészt. Nagyon tetszett neki, telitalálat volt :)


Ismeritek a fantom tollat? Nem árulok el nagy titkot vele, de azért fantom, mert mosás után eltűnik. Így remekül lehet vele előrajzolni bármilyen textilre, még akkor is, ha valaki olyan kézügyességgel van megáldva, mint én. Egyébként ez is hobbi boltban kapható a textilfólia készlettel együtt (a ragasztót is tartalmazza a csomag).

Ezután kerestem egy megfelelő mintát a neten. Kicsit átszerkesztettem, majd az anyag alá téve átrajzoltam a pólóra.


Utána enyhén vizes ecsettel felkentem a ragasztót. Kartont tettem a póló eleje és hátulja közé, nehogy átüssön a ragasztó és összetapassza az anyagot.

Már csak a vasalás volt hátra, kb. 150 fokon, száraz vasalóval, először zsírpapíron keresztül, utána már anélkül is kipróbáltam, úgy is működött a dolog.

A cicus nyakörvét még strasszokkal díszítettem egy kis 3D-s hatás végett és tádááám....
Íme a boldog nyertes :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése