2013. ápr. 22.

7 tárgy, amit bebetonoztunk a házunk alapjába

Energetizálás, tértisztítás, mentális védelem. Tömören összefoglalva talán ennyi a lényege az alapunkba került tárgyak funkciójának. Eszmeileg persze még sokkal több, de inkább megmutatom miről is beszélek.

A sarokpontokra 4 darab tisztított, energetizált hegyikristály került. A hegyikristályt minden kövek legtisztábbikaként tartjuk számon. Energiája minden más energiát mozgásba hoz, ezért nagyon fontos, hogy csak megtisztítva kerüljön az alapba. Tisztít, gyógyít, erősíti a körülötte lévő energiákat.
Használat előtt többféleképpen tisztíthatjuk meg. Én jéghideg folyóvízben megmostam, áztattam majd nem túl erős napra több órára kitéve feltöltöttem a köveket. Egyébként az is tökéletes, ha földbe ássuk őket.


a sarokpontokon lévő kristályok a beton alá kerültek

A ház középpontjára - a beton egy magasabb részére (nagyjából a közepére) - térbeli piramist létrehozva ezzel, került egy még nagyobb hegyikristály, egy üvegcsébe zárt házi áldás és egy feszület, amelyet lelkészünktől kaptunk ajándékba, külön erre a célra.


a házi áldás, a feszület és a legnagyobb kristály a beton közepére került

Még nyílnak a völgyben a kerti virágok...

5 kristály + 1 feszület + 1 házi áldás = 7
Ugye azt tudjátok, hogy a 7-es a magyarok egyik legfontosabb szakrális száma?

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a tudatosságtok, de mit is várhatnék mást? Már kíváncsian várom a végeredményt is.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Holdgyöngy, már nem kell soká várni és lesz végeredmény! Én is kíváncsian várom ám :-)

    VálaszTörlés