2013. márc. 5.

Ajtó felújítás egyszerűen

Most, hogy lassan jön a jó idő és ezen felbuzdulva nézegettem a nyári fényképeket a gépemen, találtam néhány fotót, amit még meg sem mutattam.

Adott egy szörnyű állapotban lévő ajtó, melyből normális bejáratot szerettem volna varázsolni:

Leszereltem hát a régi törött macskaajtót, és az üregbe passzíroztam egy méretre vágott, vastag hungarocell lapot, mely többek között a szigetelést volt hivatott biztosítani. 

Majd csiszoltam és fatapaszoltam. Majd újra csiszoltam.

Azután a hungarocellel szigetelt lyukat farostlemezzel borítottam és világos színnel festettem, kompenzálva ezzel az ajtó nyugati tájolását. Stencillel néhány árnyalattal világosabb, gyöngyházszínű festékkel apró virágokat festettem fel, melyek csak közelről, a fény játék hatására látszanak.


És kész is lett.

Semmi fakszni, csak hungarocell, csiszológép, egy kis darab farostlemez és zománc festék kellett egy új bejárati ajtó helyett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése