2012. szept. 26.

Díszzászló szülinap nélkül, bunting varrás nélkül

Már olyan régóta szemezek velük, de minden ami varrást igényel csak a legutolsó helyre kerül az 'elvégzendő feladatok' listámban. Mivel hajlamos vagyok amúgy is túlbonyolítani a dolgaimat és egy jó bableves elkészítéséről is éveken át azt gondoltam, hogy minimum valamiféle beavatási rituálé szükséges hozzá, no a díszzászló (más néven bunting, zászlófüzér, zászlógirland) készítéséről is ezt hittem. Egészen pár nappal ezelőttig, amikor a Falusi Libák blogján megtaláltam a létező legegyszerűbb elkészítési metódust, ami végre számomra is tökéletes megoldást kínált.
Ahogy az általam készített bablevesnek osztatlan a sikere amióta rájöttem, hogy nem szükséges hozzá varázserő, úgy lett végre díszzászló átmeneti otthonunk ablakaiban is.


kartonból kivágtam a sablont

majd a textil háromszögeket is 

spárgát ragasztottam a zászlócskákra ragasztópisztoly segítségével
 Szándékosan a zászló elejére ragasztottam a madzagot, szerintem így sokkal szebb, rusztikusabb hatású lett a végeredmény.





Nagyon vidám lett a végeredmény. Azóta a gyerekek is követelik a sajátjukat a szobájukba. És Te kedvet kaptál hozzá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése