2012. máj. 28.

Ismerd meg hazádat sorozat, avagy a magyar Tahiti

Új sorozatot indítok itt a blogon.
Arra gondoltam (mivel sűrűn járom az országot), időnként Nektek is bemutatok egy-egy kirándulásra, látogatásra, feltöltődésre alkalmas helyet. Olyat, ami inspirál, olyat, ahol még nem feltétlenül akartak túlságosan asszimilálódni ehhez a fene nagy 'multikulti' falanszter szín(játék)hoz...

Itt már meséltem picit Tihanyról képekben, megmutattam milyen hangulatom volt legutóbb az Őrségben, itt belehallgathattatok milyen jót buliztunk a Nufolk fesztiválon, írtam Szalafő pityerszeri látogatásom nyomán a népi építészetről, itt pedig a fotókon kívül még egy interjút is hoztam Erdélyből. Ezen kívül természetesen beszámoltam Nektek a Magyarok Országos Gyűléséről  vagy a Magyar Módi Sokadalomról is. Persze nem tudok és nem is akarok minden helyet bemutatni amerre járok, hiszen ez a blog nem erről szól. Viszont annyi érdekesség van csodaszép Hazánkban, amiket érdemes meglátogatni, vagy csak más szemmel vizsgálni, mint eddig.

Szívmelengetésképpen nézzétek meg az általam csak Magyar Tahitinek aposztrofált paradicsomi képeket, melyeket Fertőrákoson készítettem nemrég.














Ugye, hogy nem kell messzire mennünk ahhoz, hogy jól érezzük magunkat akár télen, akár nyáron? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése