2011. dec. 19.

Trendi karácsony, avagy az idei karácsonyi divat

A fémes ragyogás, az ezüst és a szürkés zöld, az arany árnyalatok, a fehér és fekete színű műfenyők, sötét lila, fekete, antik jellegű díszek, extravagáns kiegészítők határozzák meg az idei karácsonyi dekorációs trendet.












Ennek ellenpólusaként szintén nagyon menő 2011-ben a különböző népi motívumos, természetes anyagokból készülő (vagy ezeket imitáló) karácsonyfa díszek, asztali dekorációk csipkéből, filcből, szalmából vagy fából.











Szerintem ha ezt a nagymamám hallotta volna, most biztosan hatalmas nevetésben törne ki :-)
Ellenben az egyik barátnőm idén már be is szerzett egy fehér műfenyőt, rózsaszín díszekkel...

Kíváncsi vagyok, Nálatok hogy néz ki a fa, milyen színű/jellegű díszekkel lesz ékesítve Szentestén, illetve van-e valami jól bejáratott dekoráció amihez kötődtök, vagy ha cserélitek a díszeket mennyi időnként teszitek mindezt. Összességében az érdekelne, számít-e szerintetek karácsonykor a divat.
Kíváncsian várom a válaszokat. Meséljetek!






Forrás forrás2 forrás3 forrás4

2 megjegyzés:

  1. Kedves Szandra!Egybol mesevilagban ereztem magam ide belepve, viszont leginkabb a termeszetes dolgokkal diszitett fa, lakas nyerte el tetszesem.
    Nem tudom mennyire szamit az en velemenyem,de azert megprobalom vazolni.Mindenkeppen kulonboznie kell a karacsonynak mas napoktol, de nem a szeretnem ha a tulzott csillogas elterelne a figyelmet a karacsony igazi uzenetetol, mert Krisztus nelkul nem lett volna Karacsony unnepe.A divat semmikeppen sem kelti fel figyelmem.Hat ezert mondtam az elejen, hogy nem szeretnek unnepronto lenni.

    VálaszTörlés
  2. Iri, szerintem egyáltalán nem vagy ünneprontó:-)
    Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy kinél mennyire fontos a karácsonyi dekoráció milyensége. Trend ide vagy oda, nálam már évek óta ugyanaz a jól bejáratott csillogó fehér antik és a mellette diszkréten hangulatos natúr természetes díszek szépítik a karácsonyfát. Az asztali dekorációt szoktam variálni, egy-egy új futóval, textil tányér alátéttel, kiegészítővel. Ebben viszont mélységesen egyetértek Veled, hogy a legfontosabb dolog annak örülni, amiről valóban szól Karácsony ünnepe.

    VálaszTörlés