2011. nov. 10.

No de kérem, fürdőből az étkező asztalra?!

Naná. Ez van akkor, ha megunom a nyaralásokból visszamaradt, tengerparton gyűjtött kagylók és az unalmas üvegváza nyújtotta látványt.



Viszont az asztali narancssárga-barnás dísztökös-diós-gesztenyés-gyertyás őszi dekoráció már aktualitását vesztette, így ideje kicsit téliesíteni egy kis szürkés fehérrel.
Mivel azonban mégiscsak ősz van, egy falevelet használtam sablon gyanánt.


Kétoldalú ragasztóval rögzítettem a váza egyik belső oldalára.


Ezt követően bezacskóztam, hogy kívülről ne legyen maszatos festés után. Majd lefújtam két rétegben festékspray segítségével.

                                     


Száradás után lehúztam a levelet az üvegről.



Majd gyors kapkodás közepette próbáltam mintát festeni rá kívülről. Ez látszik is. Tanulság tehát az alábbi: ne próbálj uzsonnaidőben gyerekek mellett magáncélból pepecselni! Inkább vegyél szép kis mintás matricát  rá vagy jó minőségű üvegfestéket :-) Mindegy, én szeretem, mert a miénk.




3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett. Nagyon tetszik a minta is rajta! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik,szép lett!!!!!Ügyes vagy uzsonnaidőben is!:)

    VálaszTörlés