2011. máj. 27.

Kerti parti - parti kellék

Ebben a gyönyörűségesen szép időben ha kertes házban lakunk akkor tartsunk, ha lakásban élünk, akkor pedig járjunk kerti összejövetelekre. Ilyenkor a heti fáradalmaknak könnyes búcsút intünk, a stresszt lecseréljük vidámságra, a szürke hétköznapok után pedig a barátokkal, rokonokkal töltött idő és jó hangulat ad újult erőt a következő hét energikus megkezdésére.
S ha már kerti parti, akkor a sok finom étel és ital mellé gusztusos dekoráció is dukál, hogy tényleg felejthetetlen legyen a pillanat és a közösen töltött idő.

























Forrás Forrás2

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek,de nekem az előkészületekkel vannak gondjaim: mikor készítsem el a díszítéseket.?MIKOR?????Mert abból akkor ugyan nem lesz kerti lazítás....Bevásárolni is utálok.:( Tudsz ellene valami csodaszert?

    VálaszTörlés
  2. Mammka drága, az a szerencse, hogy a fenti dekorációk olyan egyszerűek, hogy nagy részüket már akár az előtte lévő napokon is elő lehet készíteni. Megteríteni amúgy is meg fogsz - azt nem lehet lecsalni - így talán még gyorsabb is, hiszen a nagyját már összeállítottad a dekorációnak a buli előtti napon. A bevásárlási fóbiád ellen lehet jó csodaszer a tudatos előkészület. Azaz ha előre összeállítod fejben/papíron a menüt, kilistázod a hozzávalókat és már napokkal előre beszerzed szépen kényelmesen. Legalábbis én valahogy így szoktam :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Nagyjából én is így szoktam,butaság túlgörcsölnöm a dolgokat, na,ilyenkor jó a pasikra bízni a kerti főzést.:)

    VálaszTörlés
  4. Olyan hangulatosak a dekorációk,nagyon sok jó ötlet van köztük. Én is már egy-két nappal előtte szoktam elkészíteni az esti filmek közben /Varrás helyett:)) /a dekorációt de konzervos doboz mindig van, masnik ,szalagok is, és persze sok virág. Néhány virágszirom, és sok sok gyertya késő estére. Én csak ennyit szoktam nagyjából előkészíteni, esetleg összerakom a különféle üvegeimet, odakint nagyon jól mutatnak.

    VálaszTörlés
  5. Így is van Éva, ahogy mondod. Én is jobban szeretem (értékelem) a kreatív, végtelenül egyszerű mégis nagyszerű, egyedi megoldásokat, mint a drága pénzért vett egyen dekor kellékeket. Esetleg, ha akad valami klassz dekorációs képed a sok-sok gyertyás esték valamelyikéről, szívesen fogadnám :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Szandra!
    Küldök mailt, néhány képpel.Épp a kis kerti lakunk díszítésével voltunk elfoglalva. A Te tanácsodra tettünk fel néhány függönyt dekorációként, díszítésként, hogy kellemesebb legyen az itt eltöltött idő.
    Szeretettel :Éva

    VálaszTörlés